Kaki
Kaki Ribera del Xúquer PDO rozpoczyna sezon od odświeżenia marki Persimon w celu zwiększenia sprzedaży.
DOP KAKI Ribera del Xúquer rozpoczyna kampanię.
Marka handlowa Persimon®, jedyny persymon na świecie z chronionym oznaczeniem geograficznym, rozpoczyna nową kampanię zbiorów, odświeżając swój wizerunek marki w celu zwiększenia swojej obecności międzynarodowej. W ramach tego wydarzenia, które miało
czytaj dalejGreccy producenci kakis szukają alternatywnych rynków w związku z eskalacją wojny na Bliskim Wschodzie.
Prezentacja nadchodzącej kampanii dla D.O.P Kaki
Prezentacja nadchodzącej kampanii D.O.P Kaki
Kaki: Maxim® to zdecydowany zwycięzca we wczesnej fazie.
Kawa z cebulką, trend społeczny, który budzi kontrowersje.
Rozpoczyna się kampania kakisów Grupy Alegra.
Kampania kaki wkracza na linię startową dla Grupy Alegra.
Anecoop nadal utrzymuje swoją powierzchnię uprawy owoców kaki.
Ten obszar dokładnie pokrywa się z obszarem pochodzenia owoców i nosi znak jakości D.O. Kaki Ribera del Xúquer. Magazyn Fruit Today rozmawiał z Cyrilo Arnandisem, prezesem Denominación de Origen.
czytaj dalejDisplafruit przygotowuje się na przyszłość.
Firma z Alginet, wyspecjalizowana w sprzedaży bananów i kaki, cieszy się z nowego rozbudowania i zautomatyzowania swojej sali roboczej dla bananów,
czytaj dalejPrats: "Trzeba zwiększyć wewnętrzne spożycie kakao"
Średnie spożycie na osobę rocznie nie przekracza 1 kilograma. Konkretnie wynosi 0,70 kilograma, a nadal istnieje istotna część populacji, która nie ma z nim do czynienia. Hiszpańskie Stowarzyszenie Kaki ma na celu
czytaj dalej


