Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Japońscy klienci nie priorytetyzują kraju pochodzenia owoców podczas zakupów.

2025-04-30 00:00
Źródło: East-fruit.com
Według najnowszych danych dotyczących trendów konsumenckich, japońscy klienci przywiązują największą wagę do świeżości i zrównoważonego składu odżywczego produktu podczas dokonywania zakupów spożywczych oraz redukcji potencjalnych strat żywności, informuje Fruitnet.

Więcej. Przejdź do artykułu

East-fruit.com
East-fruit.com

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej. 


Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem