"Nadszedł czas, aby przerwać północnoamerykański przemysł grzybowy"
Stopnie innowacyjności w branży grzybowej różnią się znacznie na całym świecie. Na przykład w Ameryce Północnej sprzedaż grzybów w niebieskim pojemniku jest standardem, a produkt zawierający brud jest całkowicie akceptowalny. "Hodowcy grzybów w tej części świata byli w stanie uciec od tego" - mówi Jose Cambon, dyrektor generalny kanadyjskiej firmy Highline Mushrooms. Jednak w innych częściach świata,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Grzyby leśne?preview=1