Europejscy producenci pieczarek utworzyli grupę
Rozpoczyna się kampania promocyjna GEPC (europejskiej grupy producentów grzybów). Z budżetem w wysokości 5 milionów euro - z czego 675,000 ma zostać zainwestowane we Włoszech - celem jest zwiększenie konsumpcji w tych obszarach europejskich, w których wciąż istnieje taka możliwość ze względu na ich mieszkańców i potencjał.
Innowacyjna kampania skierowana jest głównie do młodych ludzi, którzy otrzymają informacje na temat
Spożywania alkoholu we Włoszech.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Pieczarki?preview=1