Oszczedzaj czas i pieniadze- wszystkie informacje o cenach owoców i warzyw w abonamencie Fresh-market.pl

Kup teraz abonament!

Argentyna – startuje nowa kampania cytryn

Argentyna przygotowuje się do nowej kampanii na rynku cytryn w 2019 roku. Nastroje są optymistyczne, a tamtejsi producenci chcą dzięki swojej pracy osiągnąć zbiory, które pozwolą zaopatrzyć klientów ze wszystkich rynków. Te przygotowania są promowane i koordynowane przez ACNOA, Stowarzyszenie Obywatelskie Północno-Zachodniego Argentyny, które działa na rzecz zrównoważenia działalności branży cytrusowej w regionie.

Ponadto, rozpoczynając nową kampanię, ACNOA będzie zarządzać marką jakości ALL LEMON w celu świadczenia jej usług wszystkim firmom eksportującym cytrynę, które do tej pory nie przystąpiły do ​​programu, aby mogły one skorzystać z pozytywnych doświadczeń przy kontrolowaniu jakości towaru eksportowanego do Stanów Zjednoczonych.

W kampanii roku 2018 nastąpił wzrost wolumenów zebranych cytryn w stosunku do kampanii 2017 roku , a producenci oczekują, że osiągną w zbiorach tegorocznych osiągną podobne wyniki jak rok wcześniej.

"Podaż cytryn dla wszystkich klientów zostanie w pełni zaspokojona, a głównym celem będzie zachowanie najwyższej jakości owoców, aby sprostać wymaganiom różnych rynków" - powiedział Martin Carignani, prezes ACNOA.

Pieczęć jakości ALL LEMON, która była odpowiedzialna za kontrolę jakości ponad 80 procent świeżej cytryny, jaką Argentyna eksportuje na świat od 2010 roku, utrzyma wysoką częstotliwość kontroli na liniach pakowania. Podczas kampanii 2018 inspektorzy, zgrupowani w pary, prowadzili niezapowiedziane kontrole każdego dnia tygodnia, co 8 godzin, w tym na nocnej zmianie. Pozwoliło to osiągnąć lepsze wyniki jakościowe, a także lepiej weryfikować sumy wyeksportowanych skrzynek.

"Posiadanie dwóch wspaniałych instytucji, ACNOA i ALL LEMON, dających wsparcie jest przywilejem dla firm produkujących cytryny i zapewnia spokój naszym klientom", stwierdził Pablo Padilla, członek zarządu Padilla Citrus.

"W czasach, gdy presja rynku jest ogromna, nasza duża konkurencyjność z punktu widzenia jakości, to największy wkład, jaki możemy wnieść jako przedsiębiorcy spożywczy. Nasza cytryna wyróżnia się, mimo że niejednokrotnie nie ma doskonałego wyglądu, bezdyskusyjną jakością zdrowotną"- powiedział Carlos Parravicini, dyrektor Argenti Lemon.

Drugi rok z rzędu ALL LEMON będzie opierać się na normie ISO 9001-2015, która jest jeszcze bardziej wymagająca niż wersja z 2008 roku, w oparciu o którą prowadzono kontrolę jakości od roku 2014.

Od momentu założenia ALL LEMON przeprowadził audyt jakości następujących firm: Argenti Lemon, Biotuc, Cauquen, Cecilia Martinez Zuccardi, Citromax, Citrusvil, Diagonal Citrus, Early Crop, FGF Trapani, Frutucuman, La Moraleja SA, Lapacho Amarillo, La Patria SRL, Lemon łaciński, Ledesma, Padilla Citrus i San Miguel.

Nowe miejsca docelowe
W 2018 roku, po 17 latach cytryny Argentyny wróciły do ​​Stanów Zjednoczonych, gdzie zostały z powodzeniem wyeksportowane, spełniając wszystkie wymogi pod względem jakości. Japonia była kolejnym nowym miejscem docelowym. W obu przypadkach ALL LEMON był odpowiedzialny za kontrolę jakości wszystkich zaangażowanych przedsiębiorstw, nawet firm pakujących, które nie są związane z tą firmą certyfikującą.

Fruit Logistica 2019
ACNOA i ALL LEMON będą miały wspólne stoisko w Fruit Logistica, która odbędzie się w Berlinie, w Niemczech, 6, 7 i 8 lutego.

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE