Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Bliski Wschód alternatywą dla rynku rosyjskiego?

Dzięki współpracy Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa" i Związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej oraz dofinansowaniu ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, zorganizowano nową kampanię mającą na celu promowanie polskich jabłek pt. „Dwukolorowe Jabłka Europejskie”. Jej działania skierowane są na dwa rynki: Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Chiny.

Liczymy, że właśnie tam wyeksportujemy większą część naszej obecnej produkcji – podkreśla Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP, poseł na Sejm.  Stąd też obecność w ostatnich dniach stoiska kampanijnego na prestiżowych targach w Dubaju (WOP Dubaj) i Pekinie (China FVF) - dodaje prezes Maliszewski.

Głównym celem promocji jest poszerzenie wiedzy na temat unikalnych walorów europejskich jabłek dwukolorowych: czerwonych i zielonych. Realizacja zaplanowanych działań kampanii odbywać się będzie w 2014 – 2017 roku. W ciągu tych trzech lat przewiduje się nawiązanie bezpośrednich kontaktów z menedżerami i handlowcami poprzez uczestnictwo w licznych międzynarodowych targach, misjach gospodarczych i spotkaniach branżowych.

Jabłka nie bez powodu nazywane są klejnotami Europy Środkowej. Ich uprawa jest sztuką pielęgnowaną od pokoleń i wpisaną w tradycję europejską. Obficie kwitnące jabłonie, które rodzą aromatyczne i pyszne jabłka, dominują w krajobrazie europejskiej wsi. Dlatego jabłko i jabłonie są naturalnym elementem naszej tożsamości. – mówi Jolanta Kazimierska, Prezes Stowarzyszenia Unia Owocowa.

 

 

 

 

 

 

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE