Polacy lubią warzywniaki
2013-06-20 17:43
- Polacy, mający dużo większe zaufanie do krajowych produktów, chcą znać miejsce pochodzenia żywności. Duże sklepy albo nie dają im szansy poznania tego źródła albo oferują tańsze produkty z najdalszych zakątków świata - wskazuje Łukomska.
Sprzedawca w małym osiedlowym warzywniaku, zaopatrujący się w towary na hurtowym rynku spożywczym ma możliwość zaoferowania klientowi produktów z wiadomego źródła, co więcej, często za sprawą zakupów na rynku hurtowym ma bezpośredni kontakt z producentem towaru. Dzięki temu prostemu łańcuchowi sprzedaży konsument ma dostęp do informacji o produkcie z pierwszej ręki - dowiadujemy się z serwisu portalspozywczy.pl.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Polacy cenią małe sklepy osiedlowe
2013-04-29 08:11
Małe sklepy osiedlowe wciąż mają silną pozycję w Polsce. Choć w dyskontach jest taniej, to sklepy osiedlowe zdobywają klientów często większym i lepiej dopasowanym asortymentem oraz wygodą kupowania. Po raz czwarty rusza kampania "Tu mieszkam, tu kupuję" wspierająca mały handel - podała Newseria.
czytaj dalej
Małe szanse na wzrost cen czerwonej kapusty
2013-02-04 17:11
Popyt na kapustę czerwoną dopisuje. Małe są jednak szanse na znaczący wzrost jej cen. Nie sprzyja temu sytuacja na rynku międzynarodowym.
czytaj dalej
Małe zainteresowanie kapustą białą
2012-11-14 17:17
Jeszcze w ubiegłym tygodniu wyższy popyt na kapustę białą notowano przynajmniej w Małopolsce. Obecnie zainteresowanie tą kapustą w całym kraju jest na niskim poziomie.
czytaj dalej