Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Brytyjskie supermarkety "śledzą" klientów

2012-02-03 11:05
Źródło: fresh-market.pl za pathintelligence.com (jbg)

Brytyjska firma Path Intelligence opracowała technologię opartą o radiową geolokalizację telefonów komórkowych. Technologia ta pozwala śledzić sklepom częstotliwość odwiedzin klientów w supermarkecie oraz długość zatrzymywana się przed danym towarem. Jakie to ma znaczenie dla sadowników? Okazało się, że klienci wybierają stare odmiany owoców, do których są przyzwyczajeni, niezależnie od tego, czy produkt jest wyeksponowany w sklepie, czy nie. W przypadku konsumentów owoców promocje nie mają specjalnego znaczenia przy wyborze produktu.

Producent technologii uspokaja, że sklepy nie mają jednak możliwości dostępu do numerów telefonów lub czytania wiadomości wysłanych lub odebranych smsów. Po Wielkiej Brytanii technologia zostanie wprowadzona w Stanach Zjednoczonych i Australii.

 

Słowa kluczowe: handel
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem