Promocja hiszpańskich warzyw
2012-03-27 08:40
Źródło:
fresh-market.pl za FAMMU/FAPA (ik)
Kampania odbywa się pod hasłem "We Care, You Enjoy" i skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi. Jej zadaniem jest zachęcenie ich do spożywania większej ilości warzyw w swoich gospodarstwach domowych. Łączny koszt trwania kampanii oszacowano na około 3 mln euro, z czego połowę współfinansuje Komisja Europejska, pozostałe 30 proc. Hiszpańskie Ministerstwo Rolnictwa i 20 proc. obydwie organizacje, które wnioskowały o tę kampanię.
Kampania przeprowadzona będzie na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Austrii. Jej nadrzędnym celem jest promowanie unijnych warzyw, które są zdrowe i bezpieczne dla konsumentów. Szczególna uwaga zostanie poświęcona głównie pomidorom, słodkiej papryce, ogórkom, sałacie oraz brokułom.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Hiszpański rynek ziemniaków
2012-03-19 08:10
Hiszpańscy producenci ziemniaków rozmawiali w Madrycie o sytuacji na rynku i zbliżającym się nowym sezonie, informuje FEPEX.
czytaj dalej
Hiszpania: Konkurencyjne cytryny z Turcji
2012-03-08 14:00
Hiszpański sektor ogrodniczy przechodzi prawdziwy kryzy cenowy z powodu konkurencji ze strony owoców i warzyw z krajów spoza Unii Europejskiej.
czytaj dalej



