Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Nowości na Fruit Logistica 2008

2008-02-08 00:00

O tytuł najlepszego innowacyjnego produktu walczy 10 firm. Prezentują one nowe rozwiązania marketingowe, odmiany a także rozwiązania stosowane w obrocie świeżymi owocami i warzywami.

W konkursie Innovation Award startują następujące produkty:

  • Deux – podwójne opakowania do sprzedaży detalicznej truskawek, zawierające dwie różne odmiany (firma Rougeline-Odelis z Francji)
  • Eris – filtr oczyszczający powietrze z patogenów i etylenu, do zastosowania w chłodnictwie transportowym (Miatech Inc. Stany Zjednoczone)
  • Fresh Tapas - warzywne i owocowe sałatki do sprzedaży detalicznej w marketach i automatach vendingowych (The Greenery International, Holandia)
  • Frujis – chipsy z suszonych jabłek i ananasów pochodzących z organicznych upraw (Naemo, Włochy)
  • Intense – odmiana pomidorów nietracących soku przy krojeniu (Nunhems Netherlands, Holandia)
  • Iodi – ziemniaki z dużą naturalną zawartością jodu (Pizzoli, Włochy)
  • MTsens – miniaturowe urządzenie w formie karty, monitorujące warunki w jakich transportowane są produkty żywnościowe (Montalbano Technology, Włochy)
  • Perfo Tec Lasersystem – system pakowania świeżych warzyw i owoców w tworzywa z mikroperforacją (Sealpac, Niemcy)
  • Tomatoberry – aromatyczna i słodka odmiana pomidora przypominającego kształtem truskawkę (Tokita Seed, Japonia)
  • Ur-Gurke – tradycyjna odmiana ogórka w nowej koncepcji marketingowej (Eosta, Holandia)

    Rafał Szeleźniak

Zobacz także: Fruit Logistica 2008

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem