Nowości na Fruit Logistica 2008
2008-02-08 00:00
O tytuł najlepszego innowacyjnego produktu walczy 10 firm. Prezentują one nowe rozwiązania marketingowe, odmiany a także rozwiązania stosowane w obrocie świeżymi owocami i warzywami.
W konkursie Innovation Award startują następujące produkty:
- Deux – podwójne opakowania do sprzedaży detalicznej truskawek, zawierające dwie różne odmiany (firma Rougeline-Odelis z Francji)
- Eris – filtr oczyszczający powietrze z patogenów i etylenu, do zastosowania w chłodnictwie transportowym (Miatech Inc. Stany Zjednoczone)
- Fresh Tapas - warzywne i owocowe sałatki do sprzedaży detalicznej w marketach i automatach vendingowych (The Greenery International, Holandia)
- Frujis – chipsy z suszonych jabłek i ananasów pochodzących z organicznych upraw (Naemo, Włochy)
- Intense – odmiana pomidorów nietracących soku przy krojeniu (Nunhems Netherlands, Holandia)
- Iodi – ziemniaki z dużą naturalną zawartością jodu (Pizzoli, Włochy)
- MTsens – miniaturowe urządzenie w formie karty, monitorujące warunki w jakich transportowane są produkty żywnościowe (Montalbano Technology, Włochy)
- Perfo Tec Lasersystem – system pakowania świeżych warzyw i owoców w tworzywa z mikroperforacją (Sealpac, Niemcy)
- Tomatoberry – aromatyczna i słodka odmiana pomidora przypominającego kształtem truskawkę (Tokita Seed, Japonia)
- Ur-Gurke – tradycyjna odmiana ogórka w nowej koncepcji marketingowej (Eosta, Holandia)
Rafał Szeleźniak
Zobacz także: Fruit Logistica 2008
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem