Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Promocja o dużym zasięgu

2007-09-22 00:00

Organizacja English Apples & Pears w trakcie kampani promującej rozpoczęcie sezonu sprzedaży brytyjskich owoców tłumaczy dlaczego potrzebne jest promowanie o dużym zasięgu. Ze statystyk
wynika, że 70 proc. mieszkańców Wysp Brytyjskich kupując owoce wybiera rodzime, szczególnie wtedy, gdy trwa na nie sezon.

Jednak aż 40 proc. nie wie kiedy rozpoczyna się sezon. Niedoinformowanie konsumentów potwierdzają kolejne liczby - 76 proc. społeczeństwa uważa, że odmian jabłek Granny Smith jest produkowana przez brytyjskich sadowników. Działacze organizacji chcą tę sytuację zmienić.

Według nich zbyt wielu konsumentów wychodzi ze sklepu z owocami importowanymi z przekonaniem iż są to owoce rodzime. Wyraźne oznakowanie owoców oraz stoisk, na których są wyeksponowane, a także trwająca od 18 września kampania w mediach ma zwiększyć sprzedaż brytyjskich gruszek i jabłek.

Źródło: fresh-market.pl na podstawie: freshinfo.com

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem