Kontaktujemy się w sprawie cen z kilkuset skupami w całej Polsce. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Promocja produktów rolnych według nowych schematów

2008-01-15 00:00
5 stycznia 2008 r. Komisja Europejska opublikowała rozporządzenie dotyczące działań informacyjnych i promocyjnych wobec produktów rolnych zarówno na rynku unijnym jak i na rynkach trzecich.

Nowy dokument szczegółowo określa przedmiot i zakres stosowania wspomnianych działań, ich formę - czyli wszelkie kampanie, badania rynku, pokazy, targi, wystawy oraz wizyty handlowe, a także sposób ich finansowania. Ponadto nowe rozporządzenie określa dokładnie sektory i produkty, których działania będą obejmowały - przede wszystkim chodzi tu o celowość zwrócenia uwagi na jakość, typowe cechy produktów, specyfikę ich metod produkcji, wartości odżywcze i zdrowotne, bezpieczeństwo, poszanowanie środowiska, sposoby systemu pakownia i etykietowania, informowanie konsumenta oraz system kontroli gotowych już produktów.

Doprecyzowano również wszelkie wytyczne dotyczące celów i kierunku działań, tematów, rodzajów tych działań, czasu trwania poszczególnych programów, sposób u wyznaczania organizacji odpowiedzialnych za realizacje działań informacyjnych i promocyjnych, oraz w końcu opracowanie i przekazywanie programów, a także ich wybór.

Ponadto omawiane rozporządzenie zawiera opis organów odpowiedzialnych za realizację i monitorowanie omawianych programów, szeroko omówiono także zasady finansowania kampanii.

Źródło: fresh-market.pl na podstawie FAMMU/FAPA
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem