UE wyda 45,7 milionów euro na promocję produktów rolnych
2008-10-03 00:00
Komisja Europejska zatwierdziła programy z 16 państw członkowskich, w tym z Polski na promocję produktów rolnych w UE. Całkowity budżet programów trwających od 1 do 3 lat wynosi 92,4 milionów euro, z czego połowa będzie pochodziła ze środków UE.
Wybrane programy obejmują produkty ekologiczne, produkty regionalne i tradycyjne, produkty mleczarstwa, mięso, wino, oliwę, kwiaty, produkty z regionów zamorskich UE oraz oczywiście owoce i warzywa. Komisarz UE ds. Rolnictwa podkreśliła, że w dobie globalnego rynku trzeba podwoić wysiłki na promocję produktów rolnych z UE, które są wyjątkowe ze względu na ich jakość i różnorodność. Niestety samo wyprodukowanie doskonałej żywności nie wystarcza, trzeba jeszcze sprzedać, a temu mają służyć działania marketingowe. Programy unijne mają pomóc producentom w konkurowaniu na światowym rynku.
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie www.fructidor.com (kz)
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Wybrane programy obejmują produkty ekologiczne, produkty regionalne i tradycyjne, produkty mleczarstwa, mięso, wino, oliwę, kwiaty, produkty z regionów zamorskich UE oraz oczywiście owoce i warzywa. Komisarz UE ds. Rolnictwa podkreśliła, że w dobie globalnego rynku trzeba podwoić wysiłki na promocję produktów rolnych z UE, które są wyjątkowe ze względu na ich jakość i różnorodność. Niestety samo wyprodukowanie doskonałej żywności nie wystarcza, trzeba jeszcze sprzedać, a temu mają służyć działania marketingowe. Programy unijne mają pomóc producentom w konkurowaniu na światowym rynku.
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie www.fructidor.com (kz)
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem