Wzrośnie konkurencja na rynku mrożonek
2008-08-21 00:00
Jesienią bieżącego roku firma Agros Nova, producent soków i przetworów, wchodzi również na rynek mrożonek. Agros Nova to jedna z największych firm branży spożywczej, jej najbardziej znane marki to: Fortuna, Łowicz, Krakus, Dr Witt, Tarczyn, Garden i Pysio.
Mrożonki, które trafią zarówno do sieci super- i hipermarketów jak i do małych sklepów, będą sprzedawane pod marką "Łowicz". Strategicznym celem firmy na najbliższe 2 - 3 lata jest pozycja wicelidera rynku mrożonek.
Źródło: fresh-market.pl (ms) za www.portalspozywczy.pl
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Mrożonki, które trafią zarówno do sieci super- i hipermarketów jak i do małych sklepów, będą sprzedawane pod marką "Łowicz". Strategicznym celem firmy na najbliższe 2 - 3 lata jest pozycja wicelidera rynku mrożonek.
Źródło: fresh-market.pl (ms) za www.portalspozywczy.pl
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem