Opakowanie bez folii dla jabłek wprowadzone na rynek brytyjski.
2025-12-19 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Na rynku świeżych produktów w Wielkiej Brytanii został wprowadzony nowy format opakowań bez podkładki dla jabłek Kissabel® Naturally Red-Fleshed. Projekt został opracowany dzięki współpracy dostawcy technologii opakowaniowej Ravenwood Packaging i zatwierdzonej drukarni etykiet bez podkładki, ProPrint Group.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



