Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Po zwykłym letnim spadku popularności grejpfrutów i mandarynek, cytrusy są gotowe na nowy początek.

2025-09-26 00:00
Źródło: Freshplaza.com
"Henk Nijhoff z firmy Exsa rozpoczyna swoje wyjaśnienie o spadku rynku, mówiąc: "Około 25 lat temu pojawiło się twierdzenie, że grejpfrut rozkłada tłuszcz. To wywołało spore poruszenie. Jeśli influencerzy nie stworzą kolejnego takiego szumu, nazywając grejpfruta superfoodem, to raczej widzę spadek rynku, niż jego wzrost".

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Grejpfruty?preview=1

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem