Słodka brama nosi zielone kiwi na tramwajach po ulicach Mediolanu.
2025-12-02 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Firma Dulcis, z myślą o Bożym Narodzeniu 2025, rozpoczyna nową inicjatywę reklamową. W ramach kampanii, premium zielony kiwi powstały dzięki współpracy Newplant, Alegra, Apofruit Italia i marki Orogel Fresco, będzie reklamowany na tramwajach w Mediolanie.
Freshpointmagazine.it
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Kiwi?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



