Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

UPA rozpoczyna w ten czwartek kampanię #JaJemTruskawkizHuelvy.

2025-03-05 00:00
Źródło: Fruittoday.com
Kolejny rok rozpoczyna się kampania #JaJemTruskawkiHuelva, i kolejny rok UPA zaangażuje się w promowanie pozytywnych wartości związanych z tym owocem-warzywem poprzez dużą kampanię promocyjną, dystrybucję i działania na rzecz ich uznania.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruittoday.com
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.

Zobacz więcej: Truskawki - z prasy?preview=1

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem