Rosyjska sieć Victoria na Fresh Market 2011
Grupa „Victoria” to dynamicznie rozwijająca się firma handlowa z Rosji działająca od 1993 roku. W rankingu 50 rosyjskich detalistów, stworzonym przez największy rosyjski dziennik „Kommiersant”, grupa „Victoria” uplasowała się na 15 miejscu z 35% wzrostem obrotów.
Do Grupy „Victoria” należą takie sieci sklepów jak: „Kwartał”, „Dioszewo” (dyskonty), a także sieć supermarketów „Victoria”. Znajdują się w Moskwie, Sankt-Petersburgu i Kaliningradzie.
Do tej pory powstało już ponad 210 sklepów w Rosji, w tym: 17 supermarketów „Victoria”, 26 sklepów „Dioszewo” oraz 167 sklepów „Kwartał”. „Victoria” posiada cztery własne centra dystrybucyjne (2 w Moskwie i 2 w Kaliningradzie, co bardzo ułatwia zaopatrywanie sieci.
Rejestracja uczestnictwa w konferencji do 23 września!
Zobacz więcej: Agrest?preview=1