Kostarykański producent ananasów widzi słabnący popyt w Europie
Popyt na ananasy w Europie słabnie, przez co kostarykański producent ananasów Fertinyc zwraca się w stronę Izraela i Bliskiego Wschodu. Według Hellen Madrigal, kierownika sprzedaży w Fertinyc, utrzymujące się skutki powolnego ożywienia po Covid-19, spotęgowane przez rosyjską wojnę na Ukrainie, wpływają na produkcję, jak również na spowolnienie sprzedaży w Europie.
Erlin Valerio (l) i Hellen
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ananasy?preview=1