Aktualizacja marki COSARICA
Restylacja renomowanej marki, obejmuje odmłodzenie jej kodu wizualnego, poprzez włączenie bardziej zrelaksowanej i naturalnej gamy chromatycznej, która łączy i odnosi ją w sposób znacznie bardziej bezpośredni i skuteczny do jej pochodzenia, cech i właściwości.
Ta zmiana, która dotyczy zarówno jej gamy melonów, jak i arbuzów, ma na celu zapewnienie, że marka,

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1