Castellón: Benihort spodziewa się dobrego sezonu arbuzowego
Benihort (Benicarlo/Castellón) spodziewa się sprzedać 10 mln kg arbuzów nisko nasiennych w paski w tegorocznej kampanii - pod warunkiem, że pogoda dopisze. Oczekuje się, że kampania 2023 rozpocznie się pod koniec czerwca. O znaczeniu tego owocu dla spółdzielni świadczą jego liczby: w 2022 r. stanowił on 25% wielkości produkcji i 22% całkowitej sprzedaży
.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1