"Niezależnie od ceny rynkowej, będziemy jeszcze bardziej konkurencyjni"
W miarę zbliżania się sezonu arbuzowego producenci w kilku krajach Afryki Północnej i Zachodniej konkurują z jednoczesnymi kalendarzami, aby zaopatrzyć rynek europejski. Mehdi Barbouchi, dyrektor generalny Freshe Inn Morocco, stawia wyzwanie: "Niezależnie od jakości i ceny rynkowej, będziemy jeszcze bardziej konkurencyjni".
Mehdi wyjaśnia: "To prawda, że ilości marokańskich
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1