"Obraz marokańskiej kampanii rolniczej nie jest całkowicie ponury"
Sezon eksportu produktów rolnych z Maroka zbliża się do końca, zamykając w lipcu kalendarze arbuzów i winogron, a ostatnie ilości warzyw są prawie wyprzedane. Był to pamiętnie skomplikowany sezon, ale dla Mustaphy Mohattana, dyrektora handlowego eksportera Fructimoor, "ogólny wynik pozostaje pozytywny, a agrobiznes nadal prosperuje w Maroku, nawet w obliczu
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1