Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 29 maja
Rozpoczęła się kampania morelowa z odmianą Pricia dla włoskiej produkcji. Rozpoczęła się również kampania arbuzów z Sycylii i Latium. Popyt na wiśnie i melony ukarane przez pogodę nie rośnie. Sprzedaż truskawek dobiega końca. Pierwsze partie odmiany percoca i platicarpa, ale w przypadku brzoskwiń i nektaryn oczekuje się na produkt włoski. Wysoki

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1