"W tym roku będziemy sprzedawać tylko arbuzy w białe paski, aby zwiększyć wydajność naszych magazynów".
"Obecnie przygotowujemy się do kampanii arbuzowej. Owoc ten jest naszą najważniejszą letnią uprawą i planujemy sprzedać 10 milionów kilogramów odmiany bezpestkowej w białe paski", powiedział Sebastián Torres, przedstawiciel handlowy spółdzielni Benihort, która znajduje się w hiszpańskiej gminie Benicarló, na północy prowincji Castellon.
"To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1