Walencja: Anecoop spodziewa się 150 tys. ton arbuzów
Przy okazji pierwszych arbuzów wyprodukowanych w Almerii, Anecoop rozpoczyna kampanię marketingową i promocyjną dla jednego ze swoich gwiazdkowych produktów, arbuzów bezpestkowych. Po ubiegłorocznym spadku produkcji spowodowanym pogodą, Anecoop spodziewa się dorównać wielkościom z poprzednich kampanii i osiągnąć 150 000 ton.
Miguel Abril, dyrektor handlowy Anecoop,

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Arbuzy ?preview=1