Awokado - akt równowagi
Zielone złoto: to medialna etykieta nadana awokado dzięki ogromnemu globalnemu popytowi na te owoce i stosunkowo wysokim marżom (w kategoriach produktów świeżych), które mogą osiągnąć producenci.
Ogólnie rzecz biorąc, ostatnie dziesięciolecie było dla sektora awokado historią oszałamiającego sukcesu, a w tym okresie sprzedaż w Europie i Stanach Zjednoczonych gwałtownie wzrosła dzięki bardzo skutecznemu marketingowi
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado?preview=1