Fresh Del Monte: Pierwszy kwartał 2023 roku odzwierciedla "zaangażowanie w efektywność i optymalizację
Spółka podała, że sprzedaż netto spadła rok do roku, natomiast zysk netto wzrósł. Podała, że sprzedaż netto spadła o 1% (-8,4 mln USD) do 1,128 mld USD z powodu niższych jednostkowych cen sprzedaży awokado, niższych wolumenów w segmencie produktów świeżych i o wartości dodanej oraz negatywnych ruchów walutowych, głównie w Europie i
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Awokado?preview=1