LatAm Taskforce odpowiada na promocję bananów w Lidlu
The Latin American Banana Sustainability Taskforce, konsorcjum producentów i eksporterów bananów z Ameryki Łacińskiej, skrytykowało niemiecką grupę dyskontową Lidl za sprzedaż kilograma bananów z certyfikatem Rainforest Alliance za mniej niż 1 euro.
Grupa powiedziała, że promowanie bananów po tak niskiej cenie szkodzi wysiłkom zmierzającym do uczynienia łańcucha dostaw bananów bardziej zrównoważonym i podważa
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany?preview=1