"Z zadowoleniem przyjmujemy inicjatywy mające na celu poszukiwanie rozwiązań dla wyzwań stojących przed sektorem bananowym"
W grudniu 2022 r. pięć dużych sieci belgijskich dołączyło do inicjatywy, którą już wcześniej podjęli detaliści Lidl, Aldi Sur y Norte, Kaufland, Rewe, DM i Tegut w Niemczech, aby zapewnić pracownikom na plantacjach bananów pensję na poziomie zapewniającym godne życie.
Tym samym Colruyt, Delhaize, Aldi, Jumbo, Lidl Belgia i Lidl Luksemburg zobowiązały się do 2027 r. do zniwelowania różnicy między wynagrodzeniem za pracę na plantacjach bananów
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany?preview=1