"Ten rok był zdecydowanie naszym najlepszym sezonem borówkowym"
Już prawie czas na świętowanie u portugalskiego eksportera borówek Logofruits, ponieważ sezon zbliża się ku końcowi. Lourenço de Botton twierdzi, że w tym sezonie wyeksportowali więcej borówek niż kiedykolwiek: "Ten rok był zdecydowanie naszym najlepszym sezonem borówkowym. Nie tylko jest to rok o największej ilości, jaką mieliśmy, ale także nasza jakość była świetna przez cały sezon. To

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska?preview=1