USA nabyły w tej kampanii ponad połowę borówek, które Peru eksportowało do tej pory
Według dyrektora generalnego Proarándanos, Luisa Miguela Vegasa, eksport peruwiańskich borówek ma wzrosnąć w tym sezonie o 30% do łącznej ilości 287 tys. ton. Stany Zjednoczone są głównym celem dla owoców, dodał.
"W tej kampanii Peru wyeksportowało świeże borówki do 33 miejsc przeznaczenia. 53% przesyłek zostało wysłanych do Stanów Zjednoczonych, 31% do Europy;

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska?preview=1