Kampania na rzecz południowoafrykańskich owoców pestkowych ruszyła pełną parą
Szeroka działalność promocyjna sprawiła, że południowoafrykańskie owoce pestkowe "znalazły się na pierwszym planie wśród konsumentów i detalistów" w ostatnich miesiącach, a kampania marketingowa ma na celu podkreślenie zarówno jakości produktu, jak i spójności dostaw.
Dostawcy południowoafrykańskich owoców pestkowych prowadzili w ostatnich miesiącach szeroką działalność w wielu brytyjskich sklepach detalicznych.
Ta
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Brzoskwinie?preview=1