"Mamy nadzieję, że francuskie brzoskwinie i nektarynki pojawią się w supermarketach jeszcze w tym tygodniu!"
W zeszłym tygodniu Federacja Francuskich Producentów Owoców (FNPF) oraz producenci brzoskwiń i moreli z Francji wysłali list do głównych francuskich sprzedawców detalicznych, wzywając ich do jak najszybszego przejścia z hiszpańskiego na francuskie pochodzenie.
"Istnieje tygodniowe opóźnienie w rozpoczęciu francuskiej kampanii. Teoretycznie francuskie brzoskwinie i nektarynki powinny były znaleźć się na półkach sklepowych w zeszłym tygodniu.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brzoskwinie?preview=1