Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 22 maja
Kampania wiśniowa, która miała trudny początek we Włoszech z powodu obfitych opadów deszczu, dobiega końca, podczas gdy kampania szparagów i truskawek w środkowych i południowych regionach Włoch dobiega końca. Z powodu złej pogody dostępność bakłażanów i papryki jest mniejsza. Włoska produkcja brzoskwiń i nektaryn jest opóźniona. Kampania na rzecz zebranych melonów jest w pełnym rozkwicie, ale popyt

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Brzoskwinie?preview=1