Nowa kampania Edeki pokazuje: Więcej zrównoważonego rozwoju w zakupach nie musi być drogie
Nowa kampania zrównoważonego rozwoju firmy Edeka rusza 20 marca. Towarzysząca jej reklama telewizyjna pokazuje baletnicę figlującą w butach pointe przez sklep. Główne przesłanie: tak samo jak baletnica, klienci Edeki mogą również utrzymać swój ślad ekologiczny na niskim poziomie w sensie przenośnym. Ponieważ bardziej zrównoważona żywność w korzystnej cenie

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Figi?preview=1