Stopniowa automatyzacja zwiększa wydajność pakowania w zakładzie pakującym owoce w Wielkiej Brytanii
Sukces automatyzacji pakowania tkwi w planowaniu. Rozpoczynając misję rekonfiguracji swojej hali pakowania świeżych produktów w Thrapston, Centrum Doskonałości Morrisons - które przygotowuje i dostarcza 130 milionów opakowań owoców rocznie do 82 sklepów - odniosło sukces w swojej wizji i ambicji automatyzacji.
Brytyjska firma automatyzacyjna Brillopak wspierała Thrapston na każdym
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Figi?preview=1