Sprzedawcy detaliczni skupili się na obchodach świątecznych z ofertami
Liczby reklam odbiły się w tym tygodniu, ponieważ nowe ulotki zastąpiły te, które zostały przedłużone w Święto Dziękczynienia. Sprzedawcy detaliczni skupili się na obchodach świąt z ofertami zaprojektowanymi, aby pomóc kupującym zmaksymalizować ich budżety i zapełnić pończochy nieco pełniej. Owoce świąteczne, takie jak granaty, wiśnie morskie, żurawina, gruszki, persymony i winogrona błyszczały w alejkach sklepowych. Zimowe kabaczki, kapusta,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Granaty?preview=1