Kampania promująca gruszki w UE
W UE rusza kampania promująca wśród unijnych dzieci konsumpcję gruszek.
Podobnie jak w przypadku wcześniej rozpoczętej kampanii promującej brzoskwinie i nektarynki znakiem rozpoznawczym i bohaterem promującym jedzenie owoców jest podobny do znanego na całym świecie Supermana super bohater Mr Fruitness.
Koszt projektu finansowanego przez Komisję Europejską wyniesie 4,0 mln euro, a kampania skierowana będzie do dzieci w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. W najbliższych miesiącach w głównych punktach i centrach handlowych można się spodziewać serii promocji wspierających zakupy gruszek, które będą polegały przede wszystkim na informowaniu o zdrowym odżywianiu i walorach odżywczych.
Dla najmłodszych przygotowano szereg gadżetów i nagród między innymi w postaci płyt CD zawierających specjalną „gruszkową” grę z Mr Fruitnessem.
Źródło: fresh-market.pl (kz), na podstawie FAMMU/FAPA
Zapraszamy do dyskusji na forum fresh-market.pl
Zobacz więcej: Gruszki ?preview=1