Bapl wysyła SOS do sprzedawców detalicznych
Brytyjscy producenci jabłek muszą otrzymywać bardziej sprawiedliwy udział w cenach, jakie konsumenci płacą supermarketom za ich owoce, aby utrzymać się na rynku, twierdzi organizacja branżowa Bapl.
Zwracając się do sprzedawców detalicznych w Wielkiej Brytanii podczas webinarium w tym tygodniu (16 maja), Ali Capper, prezes wykonawczy Bapl, powiedział, że dane Grocer z 19 kwietnia wykazały, że każdy brytyjski supermarket podniósł ceny brytyjskich jabłek o 25 do 46 procent w ciągu roku.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1