Cameo intensyfikuje działania marketingowe w Wielkiej Brytanii
Marka jabłek Cameo rozszerzyła swoją brytyjską kampanię w mediach społecznościowych na rok 2023, aby skierować ją do szerszego grona konsumentów.
Przemawiając do FPJ na Fruit Logistica w Berlinie, przedstawiciel marketingowy marki w Wielkiej Brytanii Adrian Barlow powiedział, że dostawcy chcą, aby Cameo było lepiej znane wśród społeczeństwa, ponieważ inwestycje w produkcję rosną. "Chcemy, aby konsumenci wchodzili do sklepów i pytali o niego", on
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1