Giga® Apple to doświadczenie wspólne dla całego miasta
Inicjatywa rozpoczęła się w Mediolanie, na słynnym Piazza del Duomo. Przez cały czerwiec przystanek rowerowy BikeMi, spersonalizowany tożsamością marki jabłek o doskonałym smaku, stał się punktem wyjścia dla serii #GigaExperiences. Dzięki kodowi QR przekierowującemu na stronę https://gigatown.giga-apple.com, każdy kto odebrał swój

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1