Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Polacy kupują coraz więcej jabłek

Po wprowadzeniu 1 sierpnia 2014 roku embarga przez Rosję, wysoka podaż jabłek w Polsce stała się bardzo dużym problemem. Już w sierpniu z tego względu kreatywni polscy dziennikarze wpadli na pomysł akcji „Jedz jabłka na złość Putinowi”. Akcja przyniosła wymierne efekty w postaci wyższego spożycia polskich owoców.

Obecnie trwa promocja w ramach kampanii „Jem bo polskie", której celem jest popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw (głównie jabłek) z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem. Kampania organizowana pod auspicjami Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, ruszyła 1 października 2014 r. W kampanii biorą udział firmy handlowe należące do POHiD, tj. Auchan Polska, Carrefour Polska, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska, Kaufland Polska Markety, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever Polska, Selgros Polska, Tesco Polska oraz Żabka Polska. Jak wynika z komunikatu resortu rolnictwa, ministerstwo udzieliło patronatu kampanii.

Akcja „Jem bo polskie” daje doskonałe efekty. W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach w Polsce wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują na niej także warzywa.

Większy popyt na jabłka notują także indywidualni handlowcy z wielkomiejskich targowisk i mniejszych osiedlowych sklepów. To oznacza tylko jedno - spożycie jabłek wśród Polaków rośnie.

 

 

 

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE