Pomoc w ograniczeniu emisji metanu poprzez rozwiązanie trudnego problemu dla eksporterów produktów z USA
Widzimy je przy każdym zakupie świeżych owoców i warzyw: etykiety Price Look Up (PLU). Te małe naklejki wielkości monety są przyklejone do wszystkiego, od jabłek, bananów i kantalup do arbuzów, batatów i cukinii.
Według Sustainable Packaging Coalition, etykiety PLU były używane na całym świecie...
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1