Rivoira potwierdza swoje zaufanie do Awety, aby zaspokoić rynki zagraniczne jabłkami
"Dzisiaj sektor jest w krytycznej sytuacji, ponieważ te dwa lata kryzysu, najpierw pandemia, potem wojna w granicach Europy, spowodowały, że koszty są dość wysokie, że sektor stracił konkurencyjność. Jedynym sposobem, jaki widzi nasza firma, aby móc zrekompensować te wysokie koszty, jest uprzemysłowienie i komputeryzacja, aby skupić wszystko na produktach premium, czyli wysokich
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1