Sprzedaż Pink Lady pozostaje stabilna w Europie
Pink Lady twierdzi, że jej sprzedaż utrzymuje się na dobrym poziomie w "bezprecedensowym kontekście" dwucyfrowej inflacji w sektorze spożywczym w całej Europie.
Sprzedaż marek Pink Lady i PinKids w Europie wyniosła 180 000 ton, co stanowi wzrost o 3 procent w porównaniu z poprzednim sezonem.
Marka jabłek stwierdziła, że wolumen ten pozwolił jej utrzymać stabilne lub nieznacznie spadające udziały w rynku.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1