VOG: optymizm na drugą część sezonu jabłkowego
Po trudnym początku z powodu malejącej konsumpcji w Europie i silnej konkurencji międzynarodowej, są promyki optymizmu na resztę sezonu jabłkowego 2022/2023. Taką ocenę nakreśliło Konsorcjum VOG na Fruit Logistica, międzynarodowych targach owoców i warzyw w Berlinie.
"Kontekst, w którym działamy, stał się coraz bardziej złożony,
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1