Wracając do brytyjskiego miesiąca jabłek, Bapl pyta sprzedawców detalicznych
Organizacja producentów Bapl zaapelowała do wszystkich brytyjskich supermarketów o zwiększenie sprzedaży brytyjskich jabłek w nadchodzącym sezonie i zainwestowanie w inicjatywy mające na celu ożywienie krajowej kategorii jabłek.
Przemawiając na webinarium poświęconym sprzedaży detalicznej we wtorek (16 maja), Ali Capper, prezes wykonawczy Bapl, powiedział, że brytyjski sektor owoców topowych chciałby, aby udział każdego sprzedawcy detalicznego w sprzedaży brytyjskich jabłek przekroczył ich udział w sprzedaży w Wielkiej Brytanii.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka?preview=1