Zespri rozpoczyna trudną kampanię 2022-23
Zespri przeżyło trudną kampanię 2022-23, podobnie jak reszta branży kiwi. Globalna wielkość sprzedaży spadła z 201,5 mln tacek w latach 2021-22 do 183,5 mln, pozostawiając przychody w wysokości 2,38 mld USD, o 3% niższe niż rekordowy wynik z lat 2021-22.
Dan Mathieson, dyrektor generalny Zespri, przypisał wyniki bardzo trudnemu okresowi dla wielu producentów, z hodowcami
.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Kiwi?preview=1